jag älskar dig bästastevän <3

jag älskar dig Lollo bästastevän <3
jag sitter kvar igen nu
saknar jag min bästa vän
den enda som fick höra
allt och kände samma sak
som mig, som kunde gråta med mig,
skratta när det kändes bra
som inte prata skit och ljög
ja det är riktig vänskap
jag kommer aldrig glömma tiden då
vi gick i fyran,berätta saker som man
inte ens sagt till nån,jag minns det
det väl. jag kan inte glömma dig,
minnerna finns alltid kvar, kärlek
till en vän var det som byggde denna
enorma framtid. Hjärtat är en plats
där man förvarar sina vänners kärlek tills
man försvinner upp i himlen, ärligt jag vet
att vi var dom som kom och gick från
varsin stad, vi ska dela samma blod
tills vi ligger i graven, för jag vill
minnas denna dagen ,
Ref; jag har en själ som jag trott
var hel, men nu kan jag bara le
vid dig brevid, och jag ser en värld
som är tyst och grå, men allting är bra
om du finns med mig då.
Vers; jag vill minnas alla saker som vi
skrattat åt, när vi va dom som ingen
såg, och ingen annan fatta nått
minns du när vi flumma galet, minns
du dampdamp på ann-sofie,minns
du vår tid,shit 3 år och tiden bara går glömmer
aldrig tiden f-time,allting var så jävla
kul, snälla släpp aldrig taget, för hade
man en dålig dag så fanns du där och
drog ett skämt,eller berätta massa minnen
du gjorde livet enkelt,ställde upp för mig
shit du är en ängel
Ref; jag har en själ som jag trott
var hel, men nu kan jag bara le
vid dig brevid, och jag ser en värld
som är tyst och grå, men allting är bra
om du finns med mig då.
jag älskar dig lollo, arlo föralltid <3
jag sitter kvar igen nu
saknar jag min bästa vän
den enda som fick höra
allt och kände samma sak
som mig, som kunde gråta med mig,
skratta när det kändes bra
som inte prata skit och ljög
ja det är riktig vänskap
jag kommer aldrig glömma tiden då
vi gick i fyran,berätta saker som man
inte ens sagt till nån,jag minns det
det väl. jag kan inte glömma dig,
minnerna finns alltid kvar, kärlek
till en vän var det som byggde denna
enorma framtid. Hjärtat är en plats
där man förvarar sina vänners kärlek tills
man försvinner upp i himlen, ärligt jag vet
att vi var dom som kom och gick från
varsin stad, vi ska dela samma blod
tills vi ligger i graven, för jag vill
minnas denna dagen ,
Ref; jag har en själ som jag trott
var hel, men nu kan jag bara le
vid dig brevid, och jag ser en värld
som är tyst och grå, men allting är bra
om du finns med mig då.
Vers; jag vill minnas alla saker som vi
skrattat åt, när vi va dom som ingen
såg, och ingen annan fatta nått
minns du när vi flumma galet, minns
du dampdamp på ann-sofie,minns
du vår tid,shit 3 år och tiden bara går glömmer
aldrig tiden f-time,allting var så jävla
kul, snälla släpp aldrig taget, för hade
man en dålig dag så fanns du där och
drog ett skämt,eller berätta massa minnen
du gjorde livet enkelt,ställde upp för mig
shit du är en ängel

Kommentarer
Postat av: Lollo

du behövde nt göra en till mej för att ja skrev en till dej sötnos!

sjukt fin , älskar dej mest!<3333333333333333333

ARLO(L)

2010-01-15 @ 17:22:50
URL: http://bemyangelbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0