guuuuuudmuurguun ;*

hellu, sitter typ och tråkar som fan, vaknade förjävla tidigt idag, 5typ,
så vaknade jag fixade mig,och sånt.. och klockan är bara halv sju och bussen
kommer inte förrens 10 över 7, plus att den brukar bli lite sen, menmen
sskola idag, tråkigt, men de lär bli kul när lollo är med mig och flummar på lektionerna
hihi, lollo är min lilla badgirl, badgirls forever jjao, höhö
i skolan idag så har vi typ först, språk,studietid,sen so lr ngt, sen minns jag inte,
och idag är det elevensval, så jag har idrottsmix skkkojigt, för då kan vi flumma lite extra för vi
har inte någon damplärare (A), plus att vi alltid typ får sluta tidigare, typ en halvtimme tidigare ibland,hihi
o sen efter de ska jag åka hem med buss, o sen får jag hoppas att jag inte nästan blir påkörd som jag var
nära på o bli igår, jävla gubbe asså, sen ikväll ska jag kolla på P3 Guld, får se om jag pallar kolla på handbollen
är förjävla trött pallar inget just nu typ, höhö, men ni får ha det förjävla bra

pusssn/ a'




Kommentarer
Postat av: lollo din bad girl<3

älskar dej flummbarn!

hahaha du vet

chaa chaaa bloooooggeeeeennn!

haha ;d <33

älskar dej!!<33

2010-01-19 @ 19:11:15
URL: http://bemyangelbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0